2025’in İlk Çeyreğinde 500 Bin TL Altına Alınabilecek En Mantıklı Motosiklet Modelleri

Son Güncellenme: 24 Mart 2025Etiketler: , , ,

Yeni vergiler, enflasyon zamları ve döviz kurları derken 2025’in ilk çeyreği, motosiklet piyasası için hızlı başladı. Ocak ve Şubat aylarında fiyatlar epey dalgalandı, Mart ayında ise hem fuarların etkisi hem de tüketici ilgisiyle piyasa biraz olsun netleşti. Bu hareketliliğin arasında 500 bin TL altı motosikletler hâlâ birçok kullanıcı için makul alternatifler sunuyor. Biz de bu fırsattan istifade, fiyat/performans açısından öne çıkan modelleri tek tek derledik.

Spor Tarzı Sevenler İçin: 500 Bin TL Altı Sport Motosikletler

Ninja 500 – 481.000 TL

Hemen herkesin bir dönem hayalini kurduğu Ninja, yeni 500 versiyonuyla bu listede. 451cc paralel çift silindirli motoru 45 beygir güç veriyor. A2 ehliyete uygun. Kaydırmalı debriyaj, 6 vitesli şanzıman ve 171 kg boş ağırlıkla geliyor. Donanım olarak sade ama karakteri oldukça agresif.

CBR500R – 460.000 TL

471cc çift silindirli motoruyla 47 beygir güç, 43 nm tork üretiyor. Çift kanal ABS, tork kontrolü, kaydırmalı debriyaj ve akıllı telefon bağlantısı mevcut. Tasarım olarak da oldukça dikkat çekici.

RC 390 – 428.000 TL (Nakit: 349.000 TL)

373cc tek silindirli motor, 44 beygir güç. LED farlar ve viraj ABS’si, çekiş kontrolü, ride by wire, Supermoto modu ve opsiyonel olarak da Quickshifter da satın alınabiliyor. Agresif tasarımı, dolu donanımı ve nakit fiyat avantajı onu cazip kılıyor.

Aprilia RS 457 – 399.000 TL

Donanım açısından sınıfının üstü: kaydırmalı debriyaj, ABS, çekiş kontrolü, 3 sürüş modu, TFT ekran, opsiyonel quickshifter gibi özelliklerle geliyor. 457cc motor 47 beygir güç üretiyor.

CFMOTO 450SR – 360.000 TL

Çin menşeili ama oldukça güçlü: 450cc çift silindirli motor, 50 beygir güç. Brembo kaliperler, TFT ekran, 6 yönlü hareket sensörü gibi detaylarla sınıfının önünde.

Bonus: Moto Guzzi V100 Mandello – 549.000 TL

Kampanyalı olarak plakalı şekilde bu fiyatlara bulunabiliyor. Daha yüksek bir segment isteyenler için değerlendirmeye değer.

Şehirde Hız ve Hafiflik Arayanlara: Naked Motosikletler

Trident 660 – 499.000 TL

660cc sıralı 3 silindirli motor, 80 beygir güç. Çekiş kontrolü, sürüş modları, TFT ekran ve klasik İngiliz çizgileriyle öne çıkıyor.

Suzuki GSX-8S – 489.000 TL

776cc motoruyla 83 beygir güç üretiyor. KYB süspansiyon, Nissin fren sistemi, quickshifter, 3 sürüş modu gibi güçlü detaylara sahip.

KTM 390 Duke – 483.900 TL

399cc’lik motoruyla 44 beygir güç, WP Apex süspansiyonlar, launch kontrol, viraj ABS gibi donanımlarla dolu bir “viraj roketi”.

Aprilia Tuono 660 Factory – 466.000 TL

659cc motor, 100 beygir güç. 6 eksenli IMU, sürüş modları, quickshifter, hız sabitleyici… Neredeyse bir superbike donanımı.

Kawasaki Z500 SE – 463.000 TL

Ninja 500’ün naked versiyonu. Aynı motor ve altyapıya sahip. Günlük kullanım için daha konforlu bir tercih.

MT-07 – 453.000 TL

689cc CP2 motor bloğu, 73 beygir güç. Torklu sürüş, TFT ekran, telefon bağlantısı ile yeniden dikkat çekmeye çalışıyor.

Triumph Speed 400  – 360.000 TL

398cc tek silindirli motor, 39.5 beygir güç. Kompakt ve şehir içi odaklı. Ön fren 4 pistonlu kaliperli, ABS ve dijital gösterge mevcut.

Honda CB500 Hornet – 435.000 TL

CBR500R’ın naked versiyonu. Aynı motor ve donanım yapısıyla farklı sürüş pozisyonu sunuyor.

CFMOTO 650NK  – 399.000 TL

649cc çift silindirli motor, 61 beygir güç. TFT ekran, KYB süspansiyon, ABS gibi dolu özelliklerle geliyor.

Benelli 752-S – 397.000 TL

754cc motor, 76 beygir güç. 4 pistonlu frenler, TFT ekran ve şık tasarımıyla dikkat çekiyor.

Husqvarna Svartpilen / Vitpilen 401 – 390.000 TL

398cc motor, 45 beygir güç. WP Apex süspansiyon, LED aydınlatma, tarzına göre iki farklı versiyon.

Husqvarna Svartpilen 801  – Nakit: 499.000 TL

799cc motor, 105 beygir güç. Yüksek donanım seviyesiyle (kaydırmalı debriyaj, Apex süspansiyon, güçlü frenler) ciddi bir alternatif.

Stil Sahibi Klasikler: Retro ve Neo-Retro Motosikletler

Moto Guzzi V7 Stone 850  – 499.000 TL

853cc V-twin motor, 65 beygir güç. Şık tasarım, Brembo frenler, düşük devirde yüksek tork.

CFMOTO 700CL-X Sport  – 493.000 TL

Café racer tarzı, 693cc motor, 69 beygir güç. Brembo frenler, hız sabitleyici, çekiş kontrolü, sürüş modları gibi birçok detayla geliyor.

Brixton Cromwell 1200 – 489.000 TL

1222cc motor, 83 beygir güç, 108nm tork. Retro çizgi ama modern teknoloji.

CFMOTO 700CL-X Heritage  – 447.000 TL

700CL-X Sport’un daha dik sürüş pozisyonuna sahip versiyonu.

Royal Enfield Serisi

Hepsi 648cc motorla 47 beygir güç sunuyor. Continental GT (café racer), Interceptor 650 (klasik), Shotgun 650 (modüler), Super Meteor 650 (cruiser).

BSA Gold Star 650 – 379.000 TL

652cc motor, 45 beygir güç. Krom detaylarla geçmişe selam çakan bir tasarım.

Macera Peşinde Olanlara: Adventure ve Scrambler Modeller

CFMOTO 700MT 498.750 TL

693cc motor, 74 beygir güç. 18 lt depo, TFT ekran, uzun yol için ideal yapı.

Royal Enfield Himalayan – 488.000 TL

Yeni 452cc motor, 40 beygir güç. Navigasyonlu TFT ekran, 17 lt depo, Showa çatal süspansiyon.

Honda NX500 – 485.000 TL

CB500X’in yenilenmiş hali. 471cc motor, 47 beygir güç. Showa amortisör, tork kontrolü, TFT ekran.

Triumph Scrambler 400 X  – 390.000 TL

398cc motor, 40 beygir güç. ABS, çekiş kontrolü, retro tasarım.

CFMOTO 650MT – 435.000 TL

649cc motor, 55 beygir güç. Yan çantalar ve Metzeler lastiklerle geliyor.

KTM 390 Adventure  – 408.900 TL

373cc motor, 44 beygir güç. WP Apex süspansiyon, viraj ABS, TFT ekran.

Benelli TRK 502X – 370.000 TL (Nakit)

500cc motor, 47 beygir güç. ABS, LED farlar, dijital göstergeler.

Brixton Crossfire 500 XC  – 359.000 TL

486cc motor, 47 beygir güç. Pirelli lastikler, yüksek gidon ve korumalarla maceraya hazır.

Son Söz: Fiyatlar Ne Kadar Kalıcı?

2025 yılının ilk çeyreğinde listelenen bu modeller, Mart ayı itibariyle 500 bin TL altı segmentte yer alıyor. Ancak döviz kuru ve enflasyon etkisiyle fiyatların sık sık değiştiğini unutmamak gerek. modeller bu listede yer almadı, onları ayrı bir inceleme konusu yapacağız. Şimdilik bu liste umarız seçim sürecinde işinize yarar!